Kategoriler

25 Mart 2021 Perşembe

FLOWER OF EVIL / DİZİ / KDRAMA


Adı: Flower of Evil
Tür: Dram, Aksiyon, Gerilim
Yönetmen: Kim Cheol-Kyu
Senarist: Yoo Jung-Hee


Konu
Baek Hee Sung karanlık geçmişini gizleyerek başkasının kimliği altında yaşayan antisosyal kişilik bozukluğuna sahip bir adamdır. Eşi Cha Ji Won ise cinayet suçları dedektifi olarak çalışır. 14 yıllık mutlu bir evlilikleri ve kızları vardır. Bir gün eski bir cinayet davasının tekrar gündeme gelmesiyle Cha Ji Won bu katili aramaya başlar fakat karşısına hiç beklemediği şeyler çıkar. Kocasını gerçekten tanıyor mudur? Olaylar karanlık ve aşırı heyecanlı bir hal alır.


Bir lee joon gi dizisi daha beni aldı götürdü. Ah Moon Lovers üzümlü kekim seni yine özledim fakat şuan konumuz bir başka güzel dizi olan Flower of Evil!

Senarist, Charles Baudelaire'in Les Fleurs du Mal (Kötülük Çiçekleri) şiir kitabından etkilenerek  senaryosunu oluşturmuş ve gerçekten gerilim dram ve aksiyon dozu çok iyi ayarlanmış. Sürekli sahne ilerletme alışkanlığı olan benim sahne atlamak aklıma bile gelmedi.

Gençlik dizilerini komedi romansları iyi vakit geçirttikleri için seviyorum ama böyle kaliteli yapımlar beni gerçekten etkiliyor, iz bırakıyor. Dizi her bölüm hikayenin üzerine bir yeniyi ekleyip kat kat güzelleşerek seyir zevki sunuyor. Özellikle bazı bölümlerde heyecan hat safha! Hem gerim gerim gerildim hem sıcacık hissettim çünkü aile ilişkileri acayip güzeldi. Gerçekten çok etkileyiciydi. Lee Joon Gi nasıl bi oyuncusun sen! Yüz kaslarını bile o kadar iyi kontrol ediyordu ki karakteri yaşadı resmen. Asla yaşlanmıyorsun be adam! Moon Chae Won' da çok iyiydi Criminal Minds adlı dizide kimyaları bu kadar güzel değildi ama burada inanılmaz güzel yakışmışlar bayıldımmmm! (Ve ağlamaktan kahroldum tabi) Bir de o küçük çocuk yok mu ne güzel oynadı her rolü. Gerçi Koreli çocukların rol yeteneğine  şaşırmayı artık bırakmak istiyorum. Keşke bizdeki çocuk oyunculara ders verseler hatta kendini oyuncu sanan tvdeki çoğu insana. 🤷‍♀️

Bu diziye başlamadan önce çok küçük bir sahneye denk gelmiştim. İyi ki de fazla spoiler yememişim. Büyük bir merakla izledim her bir bölümü. Keşke aklımdan silinse yeniden izlesem dediğim bir dizi. Siz de eğer izlemediyseniz hemen bir şans verin bu güzelliğe ❤❤❤

Harika soundtracklerinden birini buraya bırakıyorum (Türkçe mealiyle tabi ki😂)


Beni instagramda takip etmek isterseniz mytulpaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder