Kategoriler

25 Ekim 2021 Pazartesi

Sisyphus The Myth Dizi Yorumu




Dahi mühendis Han Tae-Sul, onu ve dünyayı nükleer bir felaketten kurtarmak için gelecekten gelen Kang Seo-Hae’nin hikayesini anlatan 18 milyon dolar bütçeli dizi 16 bölümden oluşuyor. 

Han tae-sul dahi bir fizikçi, mühendis her bişey hem zaman makinesini, icat ediyor hem düşmekte olan bir uçağı tamir ediyor. Üstünzekalı olması sapyoseksüel kadınlar için bir artı tabi ki 🤓 ben diziyi eksilerine rağmen severek izledim çünkü
☆ Zaman yolcuğu ve nükleer felaket ilgimi çekiyor.
☆ Park shin hye severim, özellikle burdaki savaşçı rolü ona çok yakışmış. Son zamanlarda eski rollerinden farklı rollere yönelmesi hoş.
☆ Başroldeki adamı ilk izleyişimdi birkaç bölüm yadırgadım sonra kimyalarını beğendim.
☆ Dizide romantizme az yer verilmesini sevdim aksiyon gizem izlemek istemiştim.
☆ Flashbackler ya da Flasforwardları izlemesi güzeldi. Gelecekteki dünyayı inandırıcı CGI'lamışlar 😁 
☆ Neredeyse çoğu kore yapımında oynayan amcamızın (indirici) hikayesi de çok güzeldi. Öylesine yazılmış bir karakter yoktu.
☆Kötü karakter Sigma'yı canlandıran oyuncular çok iyi oynamıştı. Yıllarca görünmez bir şekilde her yere sızması ve her şeyi kontrol etmesi ürkütücüydü. 
- Asla inandırıcı olmayan sahnelere sahipti. Örneğin; başrol kızın bir ordu dolusu insandan kaçması, mermilere görünmez olması sjdjfk, ya da en komiği binalardan, çatılardan yere bir "ah" bile demeden atlaması 🤪 
- Bir de nükleer bombalar Koreyi tamamen etkiledi, sildi süpürdü tamam ama diğer milletler kayıtsız mı kaldı yani Kore'de sağ kalanlara yardım edilmedi mi bu ülkeyi terk mi etti dünya? 

Dizinin adının Sisifos olmasının nedeni Yunan Mitolojisine dayanıyor. Bir gün Kral Sisifos Tanrıları kızdırır. Böylece öldüğünde bir dağın tepesine kendinden büyük devasa bir taşı taşımakla cezalandırılır. Ama beyhude bir çabadır bu, çabanın boşa çıkması da cezaların en kötüsüdür. Zirveye her yaklaştığında taş aşağı yuvarlanır ve döngü her defasında tekrarlanır. İşte başrollerimizin uğraşı da aynı Sisifos gibidir. Geleceği değiştirmek için uğraşıp dururlar sonunda bir şeyler değişir ama nasıl?

"Misogamist" terimini öğreten diziye teşekkürler. Sizce nedir Misogamist???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder