Kategoriler

25 Ekim 2021 Pazartesi

My Name Dizi Yorumu


Babasının ölümünün ardındaki gerçeği öğrenmek için intikam hırsıyla yanıp tutuşan bir genç kız, babasının üyesi olduğu bir uyuşturucu örgütüne katılır.
Dongcheonpa örgütünün patronu babasının arkadaşıdır ve onu yıllarca eğittikten sonra polis departmanına köstebek olarak sokar. Böylece kız, babasının katilinin kim olduğunu bulmaya çalışır.
------------------

Öncelikle sekiz bölümlük Netflix Kore dizisinin oldukça sürükleyici olduğunu söylemek isterim. Nevertheless'dan tanıdığımız Han so-hee burada döktürmüş, kozasından çıkıp bambaşka biri olmuş. (Nevertheless izleyenler kelebek göndermemi anlamışlardır gagshd) 

Belki ilk bölümlerde birkaç teoriniz olabilir (ben tahmin etmiştim) ama hikaye ve oyunculuklar insanın aklını karıştırmak için ellerinden geleni yaptıklarından neye inanacağımı şaşırdığım bir noktaya gelmiştim bir yerde! İnsanı fena ikilemle bırakması çok güzel. 

Yok artık dedirten sahneler var mıydı? Tabiii kiii ama aksiyonun olmazsa olmazı değil mi bunlar? Dublörsen bir vuruşta işin biter ama karakterlerden biriysen yüz kere bıçaklansan da ölmezsin mesela 😂😂 

Neyse çok bahsedip ortalığa sürpriz bozan salmaya gerek yok ben Kill Bill havası verdiği için de ayrıca sevdim. ❤

İzlenir mi, evet.
Siz sonu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder